Ticket personalisatie

Tickets voor Supremacy 2022 moeten gepersonaliseerd worden. Wanneer je meerdere tickets in een order hebt besteld, is het nodig om elk ticket per bezoeker te personaliseren. Het personaliseren van de andere tickets binnen je order is mogelijk door in te loggen via je account (of door er een aan te maken als je deze nog niet hebt). Je kan maar 1 ticket per account claimen. Zodra iedereen binnen de order zijn of haar ticket heeft geclaimd zal de hoofd boeker de tickets via email ontvangen. Mocht dit niet werken, raden we je aan om contact op te nemen met Paylogic Support. Pas na het personaliseren ontvang je de tickets. Personaliseren is mogelijk t/m 24 september 2022 via supremacy.nl/personalize.

Wijzigingen na personalisatie
Heb je een fout gemaakt bij het personaliseren van je tickets of wil je je gepersonaliseerde tickets overdragen aan iemand anders? Je kan de naam op het ticket wijzigen via Ticket Transfer. Voer het email adres van je order en de barcode van het ticket in die je wilt overdragen/wijzigen. De nieuwe eigenaar van het ticket ontvangt een aparte email met een bijgewerkt ticket. De oude barcode is dan automatisch geannuleerd en zal niet meer zichtbaar zijn in jouw order. Hier vind je de Ticket Transfer tool voor Supremacy. Let op: aan het gebruik van de Ticket Transfer tool zijn kosten verbonden.