How to: tickets personaliseren (stap voor stap)

Voordat we je weer verwelkomen op Supremacy, moet je je ticket(s) personaliseren om ze te kunnen ontvangen. Je tickets moeten gescand kunnen worden bij de entree.

Check de instructie en veelgestelde vragen hieronder en volg alle stappen om jouw ticket(s) te personaliseren.

Stap 1: log in op je Supremacy account of maak er een aan

Je hebt een Supremacy account nodig om je tickets te kunnen personaliseren. Ga naar supremacy.nl/login om in te loggen op je account. Als je nog geen Supremacy account hebt wordt deze automatisch aangemaakt. Check ook je spam box, de mails hierover kunnen in ‘ongewenst’ belanden.

Stap 2: klik op de personalisatie link in je email

Direct nadat je je tickets hebt gekocht ontvang jij (de hoofdboeker) een email van Paylogic ([email protected]) met een verzoek om je tickets te personaliseren / meer informatie toe te voegen aan je order. Zoek deze email op in je inbox (of spam) en klik op de personalisatie link.

Als je deze mail met het personalisatie verzoek niet kunt vinden of het verkeerde email adres hebt gebruikt, neem dan contact op met Paylogic.

Stap 3: claim of invite tickets

Als je een van de tickets voor jezelf hebt gekocht, klik dan op de ‘claim’ button. Dit ticket is nu gepersonaliseerd met jouw persoonlijke informatie. Als je daarna op ‘back’ klikt kan je zien dat je nu een ticket hebt geclaimd.

Als je andere tickets hebt besteld (naast die van jezelf), kies dan ‘invite’. Je ziet nu nog een personalisatie link. Kopieer deze link en stuur deze door naar de vriend(in) voor wie dit ticket bestemd is. Adviseer hem/haar om eerst een Supremacy account aan te maken of in te loggen (zie stap 1) en vervolgens pas op de personalisatie link te klikken.

Belangrijk: elk email adres kan maar 1 keer gebruikt worden, dus zorg dat je een ander account/email adres voor elk ticket gebruikt! Als je al eerder tickets hebt gekocht (een andere order) en deze tickets al hebt geclaimd binnen die order, dan is het ook niet mogelijk om met datzelfde account/email adres opnieuw tickets te personaliseren.

Stap 4: zorg dat je alle tickets hebt gepersonaliseerd

Een paar minuten nadat alle tickets binnen de order zijn gepersonaliseerd door verschillende accounts/email adressen ontvangt de hoofdboeker alle tickets via de mail. Zorg dat je hiervoor ook je spam inbox checkt. Als je je tickets niet hebt ontvangen, kun je deze link gebruiken om ze opnieuw naar je email adres te verzenden. Indien dat nog steeds niet werkt, neem dan even contact op met Paylogic.

Mocht het nodig zijn om na het personaliseren toch nog een naam op jouw ticket(s) te wijzigen, dan kun je daarvoor de Ticket Transfer tool gebruiken.

TOT OP SUPREMACY 2022!

…en je bent klaar! Tijd om je voor te bereiden op Supremacy 2022. Als je nog vragen hebt kun je contact met ons opnemen via [email protected]. Tot op Supremacy!